Autor / Wiadomość

APEL ! <--- lepiej poczytaj !!

randy
Organizator



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: 10 06 08 09:00:11     Temat postu: APEL ! <--- lepiej poczytaj !!



Szanowni gracze!

Proszę Was o poświecenie paru chwil i przeczytanie tego apelu, ponieważ może Wam pomóc zrozumieć czym jest organizowany przez nas konwent ‘Fort’.

Większość z nas – organizatorów – przed paroma laty zauważyło, że same sesje RPG nie dają pełnej satysfakcji, gry komputerowe nie pozwalają nam na to co naprawdę siedzi w naszych głowach, a paint-ball czy też ASG nie daje tyle frajdy co imitowana broń biała. Zainspirowani lampowym klimatem oraz poszukiwaniami własnego „świata” na konwentach takich jak np. Orkon, Tornado czy Goblikon zaczęliśmy tworzyć coroczne małe larpy. Dziś jednak z dumą i pasją tworzymy wydarzenie, które przybrało nazwę konwent „Fort”, a Wy razem z nami tego roku bedziecie tworzyć jego historię…

To do czego zmierzam, to nie opis historii świata warhammera, ani to żeby ukazać wam jak skomplikowany sposób gry wybraliśmy. Zdajemy sobie sprawę, że wszystkie zasady jak i cała mechanika jest dość rozbudowana, jednakże to ma zapewnić wam więcej frajdy – nie na odwrót… Wiemy, że należy wprowadzić jeszcze parę poprawek nim cała systematyka będzie na tyle płynna, że nikt nie będzie miał pytań typu „a czemu tak nie można?” , ale dlatego chcemy Was prosić o pomoc. Nie jesteśmy tytanami dedukcji, ani też kolosami intelektu, naszym celem jest dobra zabawa! Zatem chciałbym żebyście się zastanowili czasem czy warto siedzieć po cichu, aż do samego konwentu, a potem wyskoczyć z jakąś postacią zbudowaną na lukach w naszej mechanice czy nie lepiej przedyskutować to wcześniej z organizatorami.
Proszę Was z tego miejsca o to by pisaliście nam o wszystkich bug’ach jak i o wszystkich niejasnościach, ponieważ czasami pewne rzeczy, są dla nas oczywiste, a dla graczy, którzy dopiero co spotykają się z larpami może być naprawdę niezrozumiałe. Oczekujemy tylko zrozumienia i współpracy, bo przecież możemy odnaleźć sposób na zażegnanie jakiegoś problemu.

Poniżej zamieszczam także parę przykazań i próśb na czas konwentu:

- Jeśli Twoja postać jest stworzona tylko do tego, żeby potrafiła „zabić” nie miej żalu do nikogo jak tylko do siebie, gdy nie będziesz potrafił wykonać powierzonego Ci prostego zadania, nie opartego na walce.

- Gdy przechodzi obok Ciebie MG pamiętaj o tym, że to jeden z bogów i wcale nie musi Cie słuchać, a tym bardziej odpowiadać Ci na każde pytanie!

- Po rozpoczęciu Gry Głównej starajcie się nie rozmawiać przy innych graczach na tematy nie związane z samą grą.

- Gdy zdarzy się sytuacja, że ktoś z Was dowie się czegoś więcej to nie psujcie frajdy innym.
- Informacje z poza gry, należa poza nią…

- Jeżeli Twój przyjaciel, dziewczyna, mąż itp. jest twoim przeciwnikiem pamiętaj, że to gra a nie kłótnia rodzinna… nie okrzyczy Cie za to że stracił/a 2 punkty życia… zawsze można wskrzesić Razz

- Każda frakcja była starannie planowana przez wszystkich organizatorów i nie miejcie żalu, za ich różnorodność oraz cele.

- Nie przyjechałeś chyba na konwent, żeby chlać i tylko wkurzać graczy na Grze Głównej?

- Gdy wyskoczy na Ciebie goblin pamiętaj, że on ma respawna, a Ty musisz być wskrzeszony! Ups!

- Rany i mana nie regenerują się po zjedzeniu kotleta schabowego – to nie cRPG!

- Jeśli nie znasz działania czaru poproś MG by Ci wytłumaczył! Jeśli nie ma tam MG to maga który rzucił to cholerstwo w Ciebie… w końcu warto wiedzieć co Ci się stanie…

- Jeśli chcesz oszukiwać to i tak będziesz oszukiwać, ale MG potrafią robić psikusy i różne dziwne rzeczy z posesją graczy… xD

- Jeśli zobaczysz przechodnia, który nie uczestniczy w larpie to wcale nie znaczy, że go widzisz Smile

- MG ma zawsze racje… słuchaj się MG on Ci prawdę powie… (jeśli nie patrz psikusy Smile)

- Gdy Twoje potrzeby fizjologiczne biorą górę… powiedz że musisz i tyle, jeśli dyplomatyczną drogą nie da się tego załatwić Smile

- Gramy w świecie Warhammera i dostarcza on tylu różnorodnych postaci, że nie jest potrzebne wymyslanie np. półelfów-wampirów.

- Przyłączenie się do frakcji, czy uczestniczenie w typowym życiu miasta jest lepsze, niżeli mrokowanie w pojedynke… kiedyś ciemne kąty w karczmie się kończą…

- Jeśli jakis gracz ma problem w odgrywaniu postaci, zasuportuj go! ...po prostu mu pomóż!

- Larp to nie gieka komputerowa więc nie mów mi że masz przy sobie 12 mieczy, 3 topory, 28 noży do rzucania, 2 łuki (jeden elfi a drugi długi), 2 kusze samopowtarzalne i 3 nabite muszkiety... zastanów sie troche jeśli nie jesteś kupcem....

- Klimat, klimat, klimat… to podstawa grier fabularnych, jeśli nie znasz świata, w którym gra jest osadzona, postaraj się to nadrobić, lub zapytaj na forum przed konwentem. Lepsze to niż popełnić warhammerowego fopa, ktory bedzie jak kolec w oku starych wyjadaczy xD.


- Czytajcie podręcznik do Warhammera! A wszystkie wasze troski i problemy znikną Razz

- nieprzesłana postać też może zagrać... więc nie przejmuj się - też możesz przyjechać i zagrać... nie otrzymasz tylko dodatkowych punktów postaci...
Zobacz profil autora
Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny


 


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach