Jak masz ccw(close combat weapon) lub cokolwiek co jest bronią jednoręczną i pistola (np. bolt pistol) to szarżując dostajesz +1 atak za taki zestaw, co się bardzo opłaca zważając, że z samej szarży dostajesz kolejny 1 atak, a to już dwa ataki więcej. Inflirtracji nie używam, a nie mam podręcznika przy sobie żeby o tym poczytać, ale efekt był chyba taki, że mogłeś ileś tam cali od swojej krawędzi stołu się wystawić Ale ręki nie dam sobie uciąć
Assault - możesz z nią normalnie chodzić i strzelać, bo np. w przypadku broni heavy po ruchu nie wolno strzelać.
Pinning - te bronie wywołują panikę, jeśli strzelasz do jakiegoś oddziału i poniesie on jakiekolwiek straty wtedy ten oddział rzuca test na Lidershipa, jeśli nie zda to nie może w swojej turze wykonać żadnej akcji.
Sniper - zawsze trafiają na 2+, ranią zawsze na 4+, 2k6 przeciwko pojazdom.
Ja już zbieram kaskę na necro i akurat będę miał tyle pkt żeby patrol zagrać (w poniedziałek albo wtorek zamówienie składam). Swoją drogą może na papierze te snajperki fajnie wyglądają, ale to tylko maksymalnie 9 strzałów, które muszą jeszcze zranić na 4+ i nawet jeśli to zrobią to jeszcze zostaje rzut na pancerz, poza tym są heavy, więc manewrowanie takim oddziałem i strzelanie jest bardzo utrudnione.
Ale jako infiltratorzy potrzfia wystawic sie juz na poczatku w obrebie dogodnej pozycji strzeleckiej i krzyc duza powierzchnie.
Zreszta zobaczy sie w praktyce, bo na ten patrol to chyba tez juz cos malego mam
Kolter Twoja stara
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 150 Przeczytał: 0 tematów
Najlepiej jakbyś ułożył jakąś rozpiskę na te 400 patrolowych punktów, może mógłbym ci coś doradzić. Co do scautów to racja, trzeba zobaczyć w praktyce, nie lubię teoretyzowania Po prostu jestem przyzwyczajony, że jak biorę oddział za np. 100pkt. to musi on ściągnąć przynajmniej tyle samo pkt. w armii przeciwnika, wtedy się go bardzo opłaca wystawić
Inflirtracja - można jej używać tylko w misjach gdzie jest to zaznaczone, patrol tego nie ma Poza tym: rozstawiasz się albo 12 cali od krawędzi przeciwnika, ale musisz być dla niego niewidoczny, lub 18+ cali od krawędzi wroga i możesz być widoczny.
Ja uznaje tez 'przeszkadzajki' nie wiem czy takie cos jest w WH40K, ale w innych systemach byly zawsze bardzo przydatne bo koncentrowaly uwage przeciwnika, albo pozadnie nadszarpywaly jego morale .
A powiedz mi jeszcze jeskie jest nastepstwo nieudanego testu na pinning?
Kolter Twoja stara
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 150 Przeczytał: 0 tematów
Jeżeli zaatakowany unit, zda test na Ld to nic się nie dzieje, jeśli nie to w swojej turze nie może nic robić, oczywiście jeśli unit zostanie zaatakowany to walczy normalnie.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach